הודעות הדובר
"גלעד לזכרם"
"פסג"ה"
"שורשים"




הודעות הדובר

תוכנת ניהול פניות בשי"ל לוד לשיפור השירות
חדשות

תוכנת ניהול פניות בשי"ל לוד לשיפור השירות

בתמונה: מתנדבי שי"ל בהדרכה עם יריב אורלי (משמאל) מנהל המוקד העירוני

שירות ייעוץ לאזרח בלוד מטפל בפניות של מאות תושבים בכל חודש בנושאים רבים ומגוונים ומהווה כתובת לתושבי העיר בפתרון בעיות . כדי לייעל את השירות, הותקנה בשי"ל לפני כחודש תוכנת ניהול פניות אשר תאפשר שירות מהיר יותר. באמצעות התוכנה יהיה קל יותר לנהל את הפניות ולקבל מידע בלחיצת כפתור.

לקראת הטמעת התוכנה בקרב המתנדבים התקיימו עד כה שני מפגשי הכשרה בהנחייתו של יריב אורלי, מנהל מוקד 106 בעיריית לוד. למרות החששות מפני השינוי באופן קבלת קהל בשי"ל, המתנדבים שמחו על כך שכעת יהיה קל יותר לקבל פונים ולטפל בהם וכן ללמוד את המערכת ולהתנסות בה.

שולי יחיאל, מנהלת שי"ל מהמחלקה לשירותי קהילה באגף לשילוב חברתי בעיריית לוד, מסרה כי העיר זכתה במתנדבים מסורים שמגיעים לשי"ל ועושים כל שביכולתם כדי לסייע לפונים ולעזור להם במצוקות הקשות שלהם ועל כך מגיעה להם תודה גדולה.

"הכנסת התוכנה לניהול פניות היא עידן חדש וקפיצת מדרגה באיכות השירות לתושבים", אמרה. כן ביקשה להודות ליריב אורלי, מנהל המוקד על הליווי והתמיכה בהטמעת המערכת וההתגייסות המלאה לטובת העניין בכל שעה ובכל זמן שנדרש, וכן לשרה נובנשטרן, מנהלת מחלקת מערכות מידע בעיריית לוד על סיוע וליווי בנושא. תודה מיוחדת מסרה לאורלי דהן, מנהלת האגף לשילוב חברתי, ולרון גלבוע, מנהל המחלקה לשירותי קהילה, על הליווי של  שי"ל לאורך השנים .



קידום אתרים
בניית אתרים: תבונה-מילניום