הודעות הדובר
"גלעד לזכרם"
"פסג"ה"
"שורשים"




הודעות הדובר

יעילות ושיפור השירות בלוד בקבוצות הווטסאפ של ראש העיר
חדשות

יעילות ושיפור השירות בלוד בקבוצות הווטסאפ של ראש העיר

בתמונה: ווטסאפ כלי עבודה יעיל לשיפור השירות לתושבי העיר לוד

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, ידוע כמי ששולט ביתרונות שמאפשרת ההתקדמות הטכנולוגית. ראש העיר אשר שוקד כל הזמן על ייעול השירות עבור תושבי העיר כקהל היעד המרכזי בעשייה העירונית, הפך את הווטסאפ לכלי עבודה יעיל וזמין, המקצר תהליכים ביורוקרטיים באמצעות השימוש באפליקציה המאפשרת במהירות וביתר קלות לקדם פתרונות.

לראש העיר חשוב מאוד שלרשות התושבים תעמוד עירייה יעילה, יוזמת, יוצרת ויצירתית, עירייה מתקדמת ומקדמת ולא קופאת על השמרים, עירייה ידידותית הרואה חובה לדאוג לאזרחי העיר ולהעניק לכל אחד ואחת מהתושבים את רמת השירות הגבוהה ביותר.

אין ספק כי השימוש באפלקיציית הווטסאפ מהווה חלק ממהפכת השירות אותה מנהיג ראש העיר, אשר הקים מספר קבוצות ווטסאפ בהן חברים מאות תושבים, מכל השכונות השונות ברחבי העיר. לקבוצות השונות צירף ראש העיר את כל המנהלים והצוות הבכיר ואת כל גורמי המקצוע בעירייה, כך שכל בעיה שעולה במלל או בתמונות, זוכה לטיפול ישיר ומידי. "כל פנייה זורמת במהירות וביעילות, מבלי לבזבז זמן מיותר, כולם מעודכנים בבת-אחת ובמינימום מאמץ במהות הפניייה, וכך גם בטיפול בה", מבהיר ראש העיר.

בקבוצות השונות "גני יער פניות תושבים", קבוצות שכונת רמת אלישיב", "פניות תושבים צמודי קרקע", "פניות תושבים מגני אביב", "תלונות תושבים-חינוך", "פניות תושבים נווה נוף", "פניות תושבים לראש העיר", וכן קבוצות בנושאים שונים: "חינוך", "פורום תרבות עירוני", "ספורט", "ביטחון", "מועצת העיר" ועוד ועוד....

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו: "אנו עושים הכל כדי לשפר את השירות לתושבים, להקל עליהם ולהפוך את הקשר פשוט, נוח, קל ויעיל, במטרה לאפשר לתושבים לקבל שירות מכל מקום ובכל זמן, ושמחים להיעזר לצורך כך בכל האמצעים שהטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת".



קידום אתרים
בניית אתרים: תבונה-מילניום