והשבוע: מדליית זהב למתאגרף מכבי לוד, אהרון אישראילוב, בטורניר "גביע מירלי". טניסאיות הפועל לוד הצטיינו באליפות לזכרו של אלוף הטניס שולחן, דרור פולק ז"ל. מועדון לוד אירח את אליפות ישראל בפטאנק, וקיבל מחמאות על הארגון הנפלא.