יסכה ברדה
מנהלת מחלקת בקרת איכות השירות
073-3348438
 

המחלקה לבקרת איכות השירות מיישמת את חזון השירות של עיריית לוד. המחלקה אמונה על הטמעת נורמות של שירות ממוקד לקוח והפעלת מערך בקרה ומדידה לבחינת איכות השירות. תפקיד המחלקה הוא לסייע ליחידות השונות בעירייה בשיפור השירות והמענה לתושב וכן, הובלת תהליכים פנים ארגוניים וממשקים בין אגפיים על מנת לסגור מעגלי טיפול בצורה המקצועית והטובה ביותר.

 

תיאור פעילות היחידה: 

 

  • בקרה על איכות השירות ושביעות רצון התושבים
  • קידום תהליכי למידה והפקת לקחים
  • הטמעת כלים טכנולוגיים המסייעים למדידה מוכוונת תפיסת השירות של הרשות
  • הפקת דוחות בקרה על שירות וניתוחם
  • ניטור נושאים לשיפור וקידום הטיפול בהם ביחידות השונות של הרשות המקומית
  • ליווי והטמעה של תהליכי שירות באגפים השונים
  • מעקב כמותי ומדגמי אחרי הטיפול בפניות וסגירתן ע"פ זמני התקן שהוגדרו
  • לקוח סמוי וסקרי שביעות רצון