תאריך: 11-12-2014
|
תל-אביב ולוד – שיתוף פעולה הדוק ומתמשך
בכירי תל אביב ולוד בתמונה משותפת
הלודאים מסיירים בתל-אביב יפו
שיתוף הפעולה ההדוק בין העיר תל-אביב יפו בראשותו של רון חולדאי, לבין העיר לוד בראשותו של עו"ד יאיר רביבו הולך ומתהדק. השבוע התארחו בעיריית תל אביב-יפו ראש העיר לוד יאיר רביבו, חברי המועצה ובכירי העירייה לביקור גומלין, זאת לאחר שלפני כשלושה חודשים התארחו ראש עיריית ת"א-יפו וצוותו הבכיר בלוד לסיור בעיר ולדיון שמטרתו לבחון את הידוק שיתופי הפעולה בין שתי הערים בתחומי החינוך, התרבות והתכנון. ואכן בעקבות הביקור, נבנתה מערכת של שיתופי פעולה כאשר כל אחד ממנהלי עיריית לוד, נפגש עם מקבילו בתפקיד בעיריית תל-אביב יפו, במטרה להטמיע, ללמוד ולייעל שיטות עבודה. לאחר ישיבת עבודה מקצועית סיירו בכירי עיריית לוד באתרי תל-אביב יפו במשך יום שלם, והתרשמו בעיקר מהשיקום האדיר המבוצע ביפו הכולל פרויקטים של התחדשות עירונית, בדומה לתהליכים שתעבור העיר לוד. בסיום הביקור חזר רון חולדאי והציע את כל הנסיון של אנשיו לטובת העיר לוד. "אל תהססו, פנו אלינו בכל דבר ועניין ואני משוכנע שכל אחד ממנהלי העירייה ישמח לעזור, לייעץ ולכוון". ראש העיר יאיר רביבו הודה למארחים מתל אביב-יפו ופרגן במילים חמות. "יש בהחלט מה ללמוד ונשמח להמשך שיתוף הפעולה מצדכם. הביקור כאן היה חוויה מכוננת. התרשמנו ממערכת מתוקתקת שיודעת להעניק שירות אדיר לתושביה, ניהול יעיל, נחוש ומקצועי ביותר, תרבות ארגונית מרשימה ומלאת גאוות יחידה, והתנהלות כספית מדהימה, הם שחוללו מהפך בחמש עשרה השנים האחרונות בתל-אביב", אמר יאיר רביבו ופנה לעמיתו רון חולדאי: "בעיני אתה אחד מדמויות המופת בשירות הציבורי".
|


